Consumatorii din Marea Britanie vor cheltui in acest an cu 20% mai mult pe tehnologie, comunicatii, imbracaminte si bijuterii decat au facut-o in 2010. Evenimentele de tipul Shopping Nights Out vor avea o crestere semnificativa in urmatoarele 12 luni. Consumatorii din Marea Britanie sunt hotarati sa isi creasca nivelul cheltuielilor pentru produse de tehnologie si comunicatii cu 20% in urmatorii 5 ani. Acesta este punctul de vedere al companiei de cercetare de piata Mintel, care indica faptul ca tehnologia a fost unul din doar cele doua sectoare de retail cu o crestere semnificativa a vanzarilor in ultimele 12 luni.
Conform studiului, articolele de imbracaminte si bijuteriile reprezinta al doilea sector in care consumatorii nu au facut compromisuri, in ciuda ingrijorarii legate de bani si pastrarea locului de munca. Conform Mintel, consumatorii din Marea Britanie au cheltuit 46.2 miliarde lire sterline pe haine si 50.5 miliarde lire sterline pe tehnologie si produse si servicii de comunicatii in 2009. Cu toate acestea, se preconizeaza ca in urmatoarele luni oamenii din Marea Britanie vor incerca sa isi concentreze cheltuielile pe elementele esentiale.
Aceste constatari fac parte din raportul realizat de British Lifestyles, care cuantifica opiniile publicului cu privire la cheltuielile acestora si situatia economiei, precum si evaluarea perceptiei generale a consumatorilor.
Sursa: http://www.fashionunited.co.uk |