Ca multe branduri de lux, Hugo Boss este in forma buna. In primul trimestru al anului 2011, compania germana a atins o crestere a cifrei de afaceri de 21%, adica peste 539 milioane de euro, si un profit de 115,9 milioane euro (+52% ).
Cresterea activitatii a fost de 19%. Vestea buna vine de pe Vechiul Continent, unde comenzile au inregistrat cresteri semnificative. Astfel, in zona Europa / Orientul Mijlociu / Africa, vanzarile au avansat cu 14%, atingand valoarea de 352 milioane de euro. De altfel, toate tarile europene au inregistrat cereri mari: in Franta, vanzarile au crescut cu 10%, ajungand la 49 milioane de euro; in Germania, cu 16%, cumuland 92 milioane de euro; in Italia, cu 19% - 18 milioane de euro. In America si Asia / Pacific, cresterile au fost de 21%, respectiv 46%.
Hugo Boss a profitat de situatia economica, deschizand mai multe magazine, retail-ul avand rezultate mai bune decat vanzarile en-gross, in timp ce site-ul Hugo Boss a adus vanzari mai mari cu 38%, insumand 187 milioane de euro.
Dupa acest inceput de an foarte bun, managementul companiei confirma faptul ca perspectivele sale pentru anul 2011 sunt sa creasca vanzarile cu cel putin 12%, iar profitul cu 15%.
Sursa: http://it.fashionmag.com |