Triumph sarbatoreste in acest an 125 de ani de existenta. Grupul isi va lansa in curand colectia de toamna-iarna 2011/2012 denumita Triumph - “Essence - The Luxury Collection ("Esenta - Colectia de lux"), avand-o ca protagonista pe Helena Christensen, celebrul supermodel danez.
Pentru primul sau sezon, Triumph "Essence" poate conta pe 27 de elemente, oferite in colectii diferite: “Luxurious Essence”, “Elegant Essence”, “Seductive Essence”, “Mysterious Essence” si “Sparkling Essence”. Preturile de vanzare pentru publicul larg ar trebui sa fie de circa 70 euro pentru un sutien si 35 euro pentru o pereche de ciorapi. In paralel, compania a continuat dezvoltarea liniei "Shape Sensation".
Lansat in toamna anului 2010, "Shape Sensation", care se incadreaza in tendinta de lenjerie care sculpteaza silueta, aduce in aceasta vara trei noi serii de produse: “Lace Sensation” (produse din diverse tipuri de dantela), "Retro Sensation" (produse in stilul glam vintage) si "Smooth Sensation" (produse care folosesc un material fara cusaturi).
Sursa: http://it.fashionmag.com |