Dupa o perioada de activitate de 53 de ani, influenta unei marci asupra dezvoltarii modei e greu de analizat. Cert este ca Missoni a produs dintotdeauna tricotaje ca nicio alta firma. Ramane inca activa, o afacere de familie independenta care se incapataneaza sa aiba succes in ciuda grupurilor enorme care controleaza lumea modei.
Intr-o oarecare masura, istoria marcii Missoni ne aduce aminte de viata zbuciumata a marchizului de Barsento, fondatorul marcii Emilio Pucci si creatorul unui intreg curent in moda anilor `50 - `60. La fel ca si el, Ottavio Missioni era un veteran de razboi cu origini nobile, atlet de succes si un adevarat dandy al vremurilor. La fel ca si Pucci, Ottavio a schimbat parcursul modei.
Chiar si acum, in epoca marilor grupuri de moda, Missoni ramane o afacere de familie. Cei trei copii Vittorio, Luca si Angela, joaca un rol important in conducerea afacerii si mai mult, numele brandului intra si in lumea hotelurilor de design, respectand stilul casei de moda. Acelasi lucru este valabil si pentru decoratiunile interioare semnate Missoni.
Sursa: http://www.stylereport.ro |